THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, January 11, 2008

luka lagi...

Petang tadi..saat hati aku berdebar2 bagaikan sesuatu akan jadi...ternyata ada mende sedih akan berlaku..

Si dia yang aku sayang sepennuh hati..dah berterus terang ngan aku yang family dia dah carikan dia jodoh pilihan diorang..rasa cam nak tercabut jantung aku..

Tetiba air mata mengalir..tahan sebak..aku yakin aku benar benar kecewa saat ni..YA ALLAH..kenapa takdir ini yang Kau tentukan untuk aku?aku tak mampu YA ALLAH..

Dan air mata pun terus mengalir...mengiringi lukaku yang makin dalam...Ternyata citer kasih kiter hanya benar2 jadi satu klasik yang akan terus kekal parutnya di hati sya...

hujan lebat kat luar cam faham apa yang aku rasa...selama ni...setakat ni..hanya luka...
aku tetap akan sayangkan apa yang pernah ada antara kita..hingga nadiku berhenti berdenyut..

moga dikau bahagia selamanya...syuhaimi kamarudin

0 comments: