THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, January 31, 2008

..hidup aku..

ari ni...apa ek nak buat..entahlah..BOSAN..tak abis abis keje keje keje..macam dah tak de mende lain nak buat kan..macam aku ni hanya dihidupkan didunia fana ini hanya untuk bekerja..hmmm tapi apa nak buat...tak keje tak de duit tapi ramai yang bekerja still tak de duit..konpius aku!!

kekadang syok gak,dok melayan si buah hati , mendengar ceritanya , meluahkan rasa , dan bercerita tentang hidup..alhamdulillah..Allah kurniakan aku seorang insan yang dapat memahami aku seadanya,sedalamnya...... tapi nikmat itu tak lama...mungkin ada kesilapan aku pada Dia..yang Maha Melihat ,Maha Adil ,Maha Penyayang..MOga rahmatNya tak putus buat aku..insyaallah.

Demi hidup,aku terus berjuang untuk mempertahankan hak aku sebagai seorang manusia..walaupun kadang2 ada manusia lain yang melayan aku tak macam manusia...ianya terlalu sukar dimengertikan...aaaaaaahhhhh geram..sakiit hati..benciiii...

0 comments: