THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, January 6, 2008

2007 ACHIEVEMENT

JANUARY...acer aspire 4310 dapat ku genggam..walaupun tak semahal presario compact..aku tetap berbangga sebab dengan hasil titik peluh aku sendiri..aku dah dapat apa yang aku nak..alhamdulillah..dengan adanya si buah hati aku ni..segala keje keje yg extended mampu dilakukan dimana saja...




FEBRUARY..Ulangtahun ke 24 aku...Selamat menyambut hari Ulang tahun ..semoga bertambahnya usia seiring bertambahnya kematangan dan semangat untuk meneruskan kehidupan ini..Hidup perlu diteruskan..PUTRI EIYMELL ARRISYA TENGKU AMER ADHAM..





MARCH..WJA 1213 menjadi milikku jua..setelah pelbagai dugaan ditempuhi..ianya dalam genggaman..







JULY ...mengenali seorang insan yg benar2 aku sayangi..inilah lelaki yg berjaya menambat hatiku...membuatkan aku menyayanginya sepenuh hati...mama sayangkan ayah..






AUGUST...Holiday ke Pd ngan Family..syok Giler..tapi ada yang sedihnya..











NOKIA 6288...PINKY




















OKTOBER... holiday ke bukit merah...








2008..WISH ME BEST OF LUCK...


LOTS OF LOVE..

PUTRI EIYMELL ARRISYA..
aka budak comei yg suka merajuk...manja dan kuat jeles..hehehe
(dr sumber2 yg korang patut percayai....hahahah)

0 comments: