THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, February 17, 2008

..doaku..

..malam ni..aku terus bertafakur..mengadu pada Dia..air mata terus mengalir,pedihnya jiwa...sakitnya hati andai terus begini..

..ada sorang member aku menasihati...sblm akku melangkah ke wad pembedahan..istighfar bebanyak...hmmm buat pengetahuan sume blogger..aku akan menjalani pembedahan terakhir ..perjuangan menentang sel sel kanser ku...moga aku mampu terus bernafas...

..buat si dia..aku akan terus menguburkan cintanya yang pernah bertahta di hatiku..janji tetapkan suatu janji,,maafkan segala silap salah sya...moga diampunkan...biarlah sya simpan kasih sayang yang pernah bersemi ni ke akhir hayat sya...

..YA ALLAH!Andai nya,pergi ku lebih baik buat insan sekeliling ku..Kau jemputlah ku..Amin..

1 comments:

perubatankhalifah said...

antara doa yang mustajab dimakbulkan ialah doa seorang muslim kepada saudara muslimnya yang lain tanpa pengetahuannya.
insya-Allah, hanya Allah yang mampu menyembuhkan, dan setiap yang baik, atau yang buruk, yang datangnya dari Allah, pasti adalah untuk kebaikkan kita juga...
selalu-selalulah kita saling mendoakan antara satu sama lain...
#blogspot : rawatankanser2013